onsdag 27 februari 2013

Singoallor i Liandlos svanar och sagotyget

Samma lilla tjej fick två till klänningar av sin mamma som blev så förtjust i modellen. Hon fick botanisera fritt på Liandlo och fastnade direkt för dom gröna svanarna och det gula sagotyget. Kul, för jag hade nog inte tagit hem dom om jag hade valt själv.
Sen fick jag äran att välja tyg till ärmarna och när jag klurade på vad jag kunde ha till svanarna så hittade jag det gulorange stjärntyget från JNY och det var en solklar träff! Jag frågade mamman om jag fick ta det och hon var ev lite tveksam, men litade på mig.
Och det blev ju SÅ BRA! Döm själva! :)


4 kommentarer:

  1. Jättefina! Håller med om de gula ärmarna, passar perfekt :)

    SvaraRadera
  2. Härliga! Jag gillar också singoallor :) finaste sommarklänningen.

    SvaraRadera
  3. Jättefina klänningar. Fina färger till sommaren.

    Kristinlog.se

    SvaraRadera
  4. Jätte fina klänningar, måste försöka mig på att sy singoallor.

    SvaraRadera

Säg hej eller säg något om det jag gör, jag blir så himla glad för en kommentar! Era ord är guld värda!